mandag 20. desember 2010

Rom for rom- Den åpne rommet. Del 2.

Her kommer del to av den åpne rommet. Siden influensaen ikke vil slippe taket hos meg, har det blitt mye innetid. Mye jeg skulle gjort men "kong feber" har andre planer for meg.
Et notestativ kan være så dekorativt. Jeg fikk kjøpt den på 13tretten sist jeg var der. Den er nok super til å ha kokebøker på også. Her er den utstilt med "Kvinner og klær"
.



En liten smugtitt inn på kjøkkenet..


Denne tidligere lysestaken har nå fått en liten annen funksjon. Katherine fra Precious har laget denne.


Og Pia fra 13tretten er helt rå på disse stettefatene..



Theas gamle menn..


Min mann i farta.. 


Familien i full fart på kjøkkenet..



Kjøkkenkroken .. Et litt sommerlig bilde. Føler jeg trenger det når det bøtter ned med snø ute.



Bladstativet, her avbildet med min mann sin side av stativet!

 

Og til sist et av mine siste prosjekter ..

Håper dere alle får en fin uke med siste innspurt før jul.
                                                                                                   
                                                                                                

10 kommentarer:

  1. Fy flate for et fantastisk kjøkken!!!!!

    SvarSlett
  2. Oh, elsker fargene på ditt siste prosjekt! Og synes det var megakult med notestativ også! :D

    SvarSlett
  3. Oi oi oi, nydelige bilder og drøssevis av inspirasjon. Du har det så fint!! Notestativet brings back the memories. Jeg har mange år i skolekorpset bak meg. Kanskje på tide å dra frem notestativet igjen!? Ønsker deg en kjempefin jul og tusen takk for at du "åpner" hjemmet ditt for oss :-)

    SvarSlett
  4. Herlig bilder igjen fra din kant. elsker fargene huset kjøkkeninnredningen, bildene ja alt.
    Skulle jeg ansatte en interiørkonsulent, så måtte det blitt deg. Digger stilen din.

    SvarSlett
  5. for en herlig sprudlende stil du har, love it

    SvarSlett
  6. Hei hei :)

    Jeg ville bare titte innom og ønske deg og dine en riktig god jul, og et strålende godt nytt år som kommer :) Håper det innfrir alle dine ønsker ;)
    Jeg syns det er så hyggelig å følge med på alle innleggene dine, og bli litt inspirert :) Takk for det :)

    Håper du blir frisk som en fisk i morra!! Jeg var syk for 2 uker siden, så jeg har vel fått fri-pass fra syken denne julen :) Jippi :)

    Ha en god jul, hilsen Lilja :)

    SvarSlett
  7. bare innom en liten tur for å ønske deg og dine ett godt nytt år og takke for at du følger bloggen min, ser selv masse frem til å følge deg videre i 2011. Du har en fantastisk kul stil som alltid får meg i godt humør. klem Helen

    SvarSlett
  8. ÅÅÅÅååååååååååååå, så JÄKLA SNYGGT ni har det, blir helt happy,,, älskar din stil....

    Gott Nytt från mig

    Kram josse

    SvarSlett